تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3773026
شناسه : 3773026
تاریخ :
ابلاغ دستورالعمل اجرایی نکوداشت پدافند غیرعامل ۱۴۰۳ اقتصاد ایران: دستورالعمل اجرایی نکوداشت پدافند غیرعامل ۱۴۰۳ در ۱۰ ماده از سوی سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروی مسلح و رئیس کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتم آبان‌ماه از سوی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در تقویم ملی به‌عنوان روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است.

بر همین اساس و با توجه به فرامین مستمر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) درباره اهمیت پدافند غیرعامل و ضرورت فرهنگ‌سازی آن و نظر به مأموریت مندرج در ماده ۷ سیاست‌های کلی نظام در امور پدافند غیرعامل، دستورالعمل اجرایی نکوداشت پدافند غیرعامل در آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ از سوی سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروی مسلح و رئیس کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

دستورالعمل مذکور در راستای ترویج و توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل، ارتقای آموزش عمومی و آمادگی ملی و همچنین اطلاع‌رسانی درباره دستاوردها و اقدامات مثبت سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستگاه‌های اجرایی در سطوح ملی، استانی، دستگاهی، نیروهای مسلح و شهری به‌ویژه در حفاظت از زیرساخت‌های دارای اهمیت، به‌منظور ایجاد وحدت رویه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در ۱۰ ماده ابلاغ شده است.