تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3773007
شناسه : 3773007
تاریخ :
حمله موشکی و پهپادی حزب‌الله به یک شهرک و دو پایگاه صهیونیست‌ها اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان شهرک صهیونیست‌نشین «شامیر» را با موشک‌های کاتیوشا، پایگاه «المالکیه» را با پهپاد و تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «رویسات العلم» با سلاح مناسب هدف حمله قرار داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان از حملات موشکی و پهپادی به یک شهرک صهیونیست‌نشین و دو پایگاه نظامی اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان به‌ویژه شهادت و زخمی شدن شماری از نیروهای دفاع مدنی در شهرک «فرون»، مجاهدان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیست‌نشین «شامیر» را هدف حمله سنگین با موشک‌های کاتیوشا قرار دادند.

حزب الله همچنین ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یک‌شنبه تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «المالکیه» هدف حمله پهپادی قرار داد و پهپاد با دقت به هدف خود اصابت و آن را منهدم کرد.

رزمندگان حزب‌الله ساعت ۱۲:۱۵ ظهر هم تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر را در پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و مستقیما هدف قرار داده و این تجهیزات را منهدم کردند.