تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772948
شناسه : 3772948
تاریخ :
۶۳ پروژه عمرانی در کردکوی افتتاح و یا کلنگ زنی شد اقتصاد ایران: کردکوی- فرماندار کردکوی از افتتاح و یا کلنگ زنی ۶۳ پروژه عمرانی در کردکوی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کردکوی با حضور زنگانه استاندار گلستان، ای ری نماینده مردم غرب استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی انجام شد.

در این مراسم فرشته ترک از افتتاح و آغاز عملیات ۶۳ پروژه عمرانی خبر داد و اظهار کرد: ۴۴۳ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی است که در شهرستان کردکوی بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه برای این پروژه‌ها مجموعاً ۸۶۳ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، گفت: مجموع این پروژه‌ها اشتغال و بهره مندی بیش از ۱۸ هزار نفر را در بر خواهد داشت.

وی یادآور شد: کلنگ زنی دوربرگردان ایلوار کردکوی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، ساماندهی و تعریض تقاطع‌های مهترکلاته، دنگلان و بالاجاده با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان، تهیه و اجرای بیس و آسفالت راه روستایی دوراهی صدا و سیما به رادکان با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و عملیات تکمیلی، مرمت و بهسازی آبندان روستای چمن ساور با اعتبار بیش از هشت میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی هفته دولت امسال بود.