تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772927
شناسه : 3772927
تاریخ :
چالش حضور در «عمارت» برای وحید شمسایی/ بارها پیشنهادها را رد کردم اقتصاد ایران: وحید شمسایی مربی فوتبال درباره حضور در برنامه «عمارت» بیان کرد که به دلیل چالش جذاب آن پذیرفته است که در این برنامه حضور داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وحید شمسایی با اشاره به حضورش در برنامه «عمارت» که به میزبانی سعید فتحی‌روشن به شعبده می‌پردازد به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه چالشی داشت که دوست داشتم از نزدیک بیایم و در این تجربه حضور داشته باشم و فکر کردم هم می‌تواند فضایی ورزشی و هم هنری داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضور پژمان بازغی از دوستانم در این برنامه مزیدی بر علت شد و تیم با انگیزه و حرفه‌ای این کار در کنار هم جمع شدند که همه اینها دلیلی بود تا بتوانم از برنامه استقبال کنم.

شمسایی که کمتر در رئالیتی‌شوها حضور دارد در این‌باره اظهار کرد: به نظرم هر کسی باید کار خود را انجام دهد و در حوزه‌ای که تخصص دارد حضور داشته باشد. با اینکه خیلی پیشنهاد داشتم و رفقای زیادی هم در مسیر فیلم و سریال و برنامه‌های مختلف داشته‌ام اما درست یا غلط انتخابم نبوده است. امیدوارم از این انتخاب احساس رضایت داشته باشم و مردم هم کار را دوست داشته باشند.

این بازیکن و مربی فوتبال درباره حضورش در این برنامه بیان کرد: اینجا خیلی از اتفاقات شگفت‌انگیز بود. من در خیلی از قسمت‌ها استرس کامل داشتم ولی تمام تلاش خود را داشتیم که برای مخاطب جذاب باشد.

وی در پایان درباره فساد فوتبال و اینکه چطور می‌توان در برنامه های تلویزیونی به این موضوع پرداخت بیان کرد: این موضوع فقط مختص یک برنامه تلویزیونی نیست. نباید صرفاً به یک خبر اعلامی اکتفا کرد بلکه باید پیگیری وجود داشته باشد. خدا را شکر در این چند وقت خوب این پرونده‌ها پیگیری شد اما تکلیف باید مشخص شود.