تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772902
شناسه : 3772902
تاریخ :
اجرای «پویش اهدای کتاب مهر» در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی اقتصاد ایران: تبریز- در آستانه فصل بازگشایی مدارس «پویش اهدای کتاب مهر» توسط اداره کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فصل بازگشایی مدارس «پویش اهدای کتاب مهر» توسط اداره کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

در این طرح مردم فرهنگ‌دوست استان می‌توانند با هدف تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های نو یا کتاب‌های خوانده‌شده و بدون‌استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند تا ضمن فراهم آوری زمینه برای همنشینی با کتاب، آگاهی و دانایی را برای عموم مردم آذربایجان شرقی به ارمغان آورند.

گفتنی است در طول دو سال گذشته چهار پویش «نذر کتاب؛ نشر خوبی ها»، «اهدای کتاب؛ بارش دانایی»، «اهدای کتاب؛ ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی» و «اهدای کتاب بهار در بهار» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شده بود که طی این چهار پویش تعداد ۷۶ هزار ۷۳۸ نسخه کتاب با ارزش تقریبی بیش از ۸۳ میلیارد ریال به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.