تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772883
شناسه : 3772883
تاریخ :
تخصیص ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای کردکوی اقتصاد ایران: کردکوی- استاندار گلستان از تخصیص ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی این استان برای شهرستان کردکوی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کردکوی اظهار کرد: از دهه فجر ۱۴۰۰ تا هفته دولت امسال مجموع افتتاحیه‌ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در شهرستان به بیش از سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان همچون دیگر شهرستان‌ها شورای اداری مشترک استان و شهرستان را برگزار و نظام مسائل استان احصا شد، افزود: تا کنون برای این شهرستان ۶۶ مصوبه تصویب شد که ۵۰ درصد مصوبات اجرایی شده و باقی مصوبات در مسیر اجرا است.

استاندار گلستان گفت: اجرای کامل این مصوبات رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت که از مدیران و نماینده مردم تقاضای مطالبه گری آن را داریم.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات تملک دارایی استان در حوزه‌های مختلف ۱۲۴ میلیارد تومان به شهرستان کردکوی تخصیص یافته و صرف پروژه‌ها شده است و درصد قابل توجهی از این پروژه‌ها تکمیل شد.

زنگانه اظهار کرد: از محل اعتبارات دو سفر شهید جمهور به استان بیش از ۱۴۶ میلیارد تومان به پروژه‌های شهرستان تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۹ نقطه هدف گذاری شده جهت ایمن سازی، هشت نقطه ایمن سازی شده است و البته از ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان ۶۴ نقطه در دولت سیزدهم ایمن شده است.

استاندار گلستان گفت: سهم بری شهرستان از تسهیلات ارزان قیمت در استان ۹۰۳ میلیارد تومان در طول قریب به سه سال گذشته بوده که این اقدامات بر اساس تمرکز زدایی و توزیع عادلانه ثروت بوده است.