تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3772815
شناسه : 3772815
تاریخ :
هلاکت ۳صهیونیست در عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه اقتصاد ایران: منابع عبری از کشته شدن سه اسرائیلی در عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در گذرگاه مرزی الکرامه حدفاصل کرانه باختری و اردن خبر می دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری از یک عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری خبر دادند که در آن سه اسرائیلی کشته شده اند.

منابع عبری گزارش دادند که این عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در نقاط مرزی اجرا شده و پس از آن نظامیان صهیونیست مجری این عملیات را به شهادت رسانده اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که سه نفر مجروح این حادثه تیراندازی وضعیت وخیمی دارند و در حال انتقال به بیمارستان هستند.

هلاکت ۳ صهیونیست در عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه+ فیلم

در پی عملیات تیراندازی امروز در گذرگاه مرزی الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری که به هلاکت سه صهیونیست منجر شد، این گذرگاه از هر دو جهت مسدود شد.

جزئیاتی از عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه

در همین ارتباط، منابع خبری جزئیاتی از این عملیات تیراندازی را منتشر کردند که بر اساس آن، یک راننده کامیون حدود ساعت ۱۰ صبح وارد گذرگاه الکرامه در نقاط مرزی فلسطین اشغالی شده و از فاصله صفر اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان اسرائیلی در این گذرگاه کرده است.

در این عملیات سه صهیونیست کشته شدند و مجری عملیات هم به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسید. مجری عملیات یک راننده کامیون اردنی است. ارتش رژیم صهیونیستی در پی این عملیات، در حال تفتیش و جستجوی منطقه مرزی است.

در پی این عملیات تیراندازی در مرز اردن و فلسطین اشغالی و کشته شدن ۳ اسرائیلی، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از رانندگان کامیون اردنی را در گذرگاه الکرامه بازداشت کرده است.

منابع عبری همچنین تصویری از صهیونیست‌های کشته شده در عملیات تیراندازی امروز منتشر کردند.

در حال تکمیل…