تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3772810
شناسه : 3772810
تاریخ :
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط ۸ هزار هلال احمری طی اربعین اقتصاد ایران: رئیس جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط ۸ هزار هلال احمری طی ایام اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری درباره اقدامات هلال احمر در ایام اربعین اظهار داشت: ۶ هزار نفر برای سلامت و ۲ هزار نفر به عنوان داوطلب برای طرح طبیب الدوار در نظر گرفته شد و آموزش‌های لازم برای آنها ارائه تا خدمات خوبی به زائران انجام شود.

وی افزود: به غیر خرید دارو با جمع آوری دارو در منازل طی پویشی، تمهیدات در نظر گرفته شد و از این داروها در ایام اربعین استفاده کردیم و هیچ کمبودی در حوزه دارویی نداشتیم. همچنین تعداد قابل توجهی آمبولانس و موتور آمبولانس پیش بینی شد.

کولیوند بیان داشت: موج شدید گرما در ایام اربعین غالب بود و برای این موضوع هم تمهیدات خوبی طی تعامل با دستگاه‌ها و کشور عراق داشتیم. خوشبختانه حتی یک نفر جان باخته به دلیل گرمازدگی نداشتیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تبدیل دو هواپیما به بیمارستان هوایی در اربعین گفت: در ایام اربعین هیچ بیماری همه گیر در میان زائران گزارش نشد و بیش از چهار میلیون خدمت به زائران ارائه شد.

خبر در حال تکمیل است.