تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3772748
شناسه : 3772748
تاریخ :
انتصاب‌های جدید در وزارت بهداشت اقتصاد ایران: وزیر بهداشت در احکامی جداگانه، سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را منصوب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در حکمی مهندس طاهر موهبتی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منصوب کرد.

انتصاب‌های جدید در وزارت بهداشت

در حکم وزیر بهداشت خطاب به موهبتی آمده است:« خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می‌شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمایید.

انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رییس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله بعمل آورید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

انتصاب‌های جدید در وزارت بهداشت

همچنین در حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر سیدرضا رییس کرمی - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است:« خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می شوید.

انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای رییس جمهور محترم در جهت اجرایی شدن سیاست های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت و تکریم کلیه ذینفعان بخصوص اعضای محترم هیات علمی، کارکنان سلامت و دانشجویان عزیز در جهت اعتلای منزلت جامعه دانشگاهی که پیشران توسعه کشور می باشند، اقدام فرمایید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

انتصاب‌های جدید در وزارت بهداشت

وزیر بهداشت همچنین در حکمی خطاب به دکتر حسین کرمانپور به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آورده است:« خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است.

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا نسبت به انجام اموری که به شما محول می‌گردد با رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی اقدام نمائید.

انتظار دارد با توجه به اهمیت تحقق شعارهای ریاست محترم جمهوری در جهت اجرایی شدن سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و اهداف برنامه هفتم توسعه و ضرورت مشارکت کلیه ذینفعان داخل و خارج وزارت اهتمام لازم را در اجرای وظایف محوله بعمل آورید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق باشید.»