تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772742
شناسه : 3772742
تاریخ :
مردم و مدیران استان ایلام در اربعین خوش درخشیدند اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: مردم و مدیران استان ایلام در اربعین خوش درخشیدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه در جشنواره شهید رجایی، با بیان این‌که جشنواره شهید رجایی فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهاست، گفت: در جشنواره شهید رجایی مدیران برتر در یک رقابت بسیار سخت، نزدیک و تنگاتنگ مورد ارزیابی قرار گرفتند و مدیران برتر و برگزیدگان امروز معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به کسب امتیاز ۸۴ از مجموع ۱۰۰ امتیاز مدیران ۵۳ دستگاه اجرایی و سازمان استان در جشنواره شهید رجایی، افزود: این امتیاز نشان می‌دهد که میانگین عملکرد مدیران استان خوب و رضایت‌بخش است. در این جشنواره از ۵۳ دستگاه اجرایی و سازمان که مشارکت داشتند ۱۹ دستگاه برگزیده شدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که این جشنواره نمایش رقابت مدیران در خدمت به مردم است، گفت: مدیران استان دغدغه خدمت به مردم را داشتند و نتیجه کار مدیران رضایت ولی‌نعتمان بوده است.

بهرام‌نیا با تبریک به مدیران برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی، گفت: همه مدیران استان در حوزه‌های مختلف تلاش کردند که نمونه بارز آن تلاش شبانه‌روزی در کنگره اربعین‌حسینی بود و با توجه به این‌که در جشنواره شهید رجایی، مدیران باید با مراجعه به سامانه، اسناد و مدارک را بارگذاری کنند اگر چنانچه مدیری در این جشنواره برگزیده نشده به معنای عملکرد ضعیف آن مدیر نیست، چراکه ما اعتقاد داریم قاطبه مدیران استان با همه توان برای توسعه استان و رضایت‌مندی مردم تلاش کردند.

وی با اشاره به حضور فعال مدیران و تلاش همه‌جانبه مردم در اربعین، یادآورشد: در اربعین همه بی‌نام و نشان با پای دل آمده بودند و سنگ‌تمام گذاشتند.

در این جشنواره در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت؛ شرکت توزیع نیروی برق استان، گروه تولیدی و خدماتی؛ سازمان جهاد کشاورزی استان، گروه فرهنگی، علمی و آموزشی؛ اداره‌کل آموزش و پرورش استان، گروه سلامت و رفاه اجتماعی؛ اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گروه عمومی، امنیتی و قضایی؛ اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان، گروه اقتصادی و مالی؛ اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان، محور تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکارعمومی؛ شرکت گاز استان، محور اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان؛ شرکت آب منطقه‌ای استان، محور تحقق شعار سال ۱۴۰۲( مهار تورم و رشد تولید)؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محور اقتصاد مقاومتی؛ اداره‌کل امور عشایر و اداره‌کل بهزیستی استان، محور بهبود محیط کسب و کار؛ اداره‌کل استاندارد و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان، محور کسب رضایت مردم؛ اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، محور ایجاد اشتغال؛ اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، محور قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ اداره کل ورزش و جوانان استان، محور مشارکت خبرگان؛ سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و محور پژوهش برتر؛ دانشگاه ایلام به‌عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند و از مدیران این دستگاه‌ها تجلیل شد.