تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772739
شناسه : 3772739
تاریخ :
صادق‌جان زندگی شما با طلای حضرت ام‌البنین (س) بیمه شد اقتصاد ایران: خواننده موسیقی پاپ در اعتراض به پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح در رقابت‌های پارا دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس مطلبی را منتشر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حقیقی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان در اعتراض به پس گرفتن مدال طلای صادق بیت سیاح در رقابت‌های پارا دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس به دلیل نشان‌دادن پرچم مزین به نام حضرت ام‌البنین (س) پس از قهرمانی، مطلبی را منتشر کرد.

حسین حقیقی نوشت: به خاطر استفاده از پرچمی غیر از پرچم رسمی هنگام خوشحالی، مدال طلا را از قهرمان ما گرفتند. زندگی‌ات بیمه داداش. طلایی را که خانم ام‌البنین (س) به گردنت می‌اندازد عشق است. خوش به حالت.

در رقابت پرتاب نیزه کلاس F۴۱ صادق بیت سیاح ملی‌پوش پرافتخار ایران که در دوره قبلی به مدال نقره دست یافته‌بود، با حریفانی از هند، چین، عراق، کوبا و ساحل عاج رقابت کرد و به مدال طلا رسید اما لحظاتی پس از پایان این مسابقه با تصمیم مسئولان برگزاری بیت سیاح دیسکالیفه شد و مدال طلایش هم پس گرفته شد.

به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و امیدوار بودند این اعتراض پاسخ مثبت به همراه داشته باشد اما اعتراض ایران رد شد و مدال طلای بیت سیاح و رکوردی که او از خود به جای گذاشته بود از بین رفت.