تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772678
شناسه : 3772678
تاریخ :
تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا اقتصاد ایران: کمپانی Honor، حالا باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا را ساخته که در هنگام تا شدن، تنها ۹.۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرآنلاین: Magic V۳، محصول کمپانی Honor، یک گوشی خاص و متفاوت است و برترین ویژگی آن، نازک بودنش است که آن را تبدیل به باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا کرده است. اندازه این گوشی در زمانی که تا شده، تنها ۹.۲ میلی‌متر است و بدین ترتیب حالا عنوان باکیفیت‌ترین تاشو در سراسر دنیا را مال خود کرده است.

البته این اولین گوشی تاشوی ساخته‌شده توسط کمپانی Honor نیست و آن‌ها پیش ‌از این، گوشی Magic V۲ را به بازار عرضه کرده بودند که عرضش تنها ۹.۹ میلی‌متر بود. این گوشی به‌مراتب ظریف‌تر و کوچک‌تر از اکثر گوشی‌های تاشوی عرضه‌شده در سال ۲۰۲۴ ازجمله گلکسی زد فولد ۶ و وان پلاس اوپن بود.

اما کمپانی Honor، امسال، پا را فراتر نهاد و گوشی Magic V۳ را در عرصه جهانی ارائه کرد که باریک‌تر از مدل قبلی آن است. این گوشی چند ماهی است که در بازار چین به فروش می‌رسد و در نمایشگاه IFA ۲۰۲۴، این کمپانی اعلام کرد که این گوشی متفاوت را در بازارهای بیشتری عرضه می‌کند.

ویژگی‌های فنی Magic V۳

گرچه Magic V۳ فوق‌العاده نازک است، ولی از نظر صفحه‌نمایش، یک گوشی بزرگ به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش بخش خارجی آن ۶.۴۳ اینچ (۱۶.۳۳ سانتی متر) است. این صفحه‌نمایش، پنلی OLED LTPO با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ و حداکثر ۱۲۰ هرتز است و زمانی که گوشی را باز می‌کنید، پنل OLED ۷.۹۲ اینچی (۲۰.۱۱ سانتی‌متری) با رزولوشن ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ با همان refresh rate را در اختیار خواهید داشت.

تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

یکی از به‌روزرسانی‌های مهم انجام‌شده در Magic V۳، لولای جدید Super Steel آن است. بهره‌گیری از این لولا، امکان باریک‌تر شدن آن را فراهم کرده و در عین حال تجربه خوبی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

نمایشگر داخلی گوشی ساختار جدیدی از پوشش‌های سیال غیر نیوتنی و پوشش‌های ضد سایش در مقیاس نانو است که عمر طولانی‌تری را برای آن تضمین می‌کند.

تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

این گوشی با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳، دوازده گیگابایت رم دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا گوشی Magic V۳، از برخی از ویژگی‌های اختصاصی هوش مصنوعی خود مثل پاک‌کن هوش مصنوعی و ترجمه زنده Notes بهره‌مند باشد. این برنامه‌ها شبیه به آنچه کاربران گلکسی در Z Fold ۶ تجربه می‌کنند، است. در عین حال، Google Cloud در این محصول با کمپانی Honor به همکاری پرداخته تا محصولی حرفه‌ای را به بازار عرضه کند.

تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

سیستم عامل Magic V۳، نسخه اندروید ۱۴ است که در MagicOS ۸.۰.۱ اجرا می‌شود و برای استفاده طولانی یک باتری ۵۱۵۰ میلی آمپر ساعتی با چیپ ست تخصصی E۱ در آن تعبیه‌شده که به بازده انرژی کمک می‌کند.

در بخش پشتی این گوشی، یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگا پیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگا پیکسلی و یک لنز عریض ۴۰ مگا پیکسلی تعبیه‌شده و همه اینها در یک برآمدگی دوربین معمولی به سبک Honor در پشت تلفن به شکلی مرتب قرار گرفته‌اند.

تصاویری از باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و قهوه‌ای متمایل به قرمز در هفته‌های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و قیمت آن در انگلیس حدود ۲۰۰۰ یورو است و البته احتمالاً هرگز در آمریکا به فروش درنخواهد آمد.