تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772666
شناسه : 3772666
تاریخ :
لژیونرها در دبی به تیم ملی پدل ملحق می‌شوند/ برای صعود آماده‌ایم اقتصاد ایران: تیم ملی پدل ایران برای صعود به جام جهانی زودتر راهی دبی می‌شود و اکثر لژیونرها نیز در همین کشور به کاروان تیم ملی ملحق خواهند شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات مقدماتی جام جهانی پدل از ۳۰ شهریور و با حضور ۱۶ کشور از سه قاره جهان در کشور کویت برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز با دو تیم در بخش مردان و بانوان برای کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی به زودی راهی کشور میزبان این بازی‌ها خواهد شد. این در حالی است که تیم ملی کشورمان قبل از حضور در این مسابقات، اردوی آماده سازی پایانی خود را در دبی برگزار خواهد کرد.

فرساد شاهی، کاپیتان تیم ملی پدل مردان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در مسابقات پیش رو اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و برای اولین بار تمرینات تیم ملی را کمی زودتر از ادوار گذشته آغاز کردیم. همه چیز خوب پیش می‌رود و بسیار امیدواریم با همین روند بتوانیم به آن نتیجه مطلوب و دلخواهی که دوست داریم دست پیدا کنیم.

وی افزود: همانطور که در جریان هستند در این مسابقات ۱۶ کشور از سرتاسر جهان حضور دارند و قطعاً همه مانند ما در حال تمرین هستند تا بتوانند مجوز شرکت در جام جهانی را به دست بیاورند. رقابت سختی خواهیم داشت اما از آنجایی که در دو دوره گذشته عنوان سومی و نایب قهرمانی را به دست آوردیم تلاشمان این بار این است که بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی راهی جام جهانی شویم.

لژیونرها در دبی به تیم ملی پدل ملحق می‌شوند/ برای صعود آماده‌ایم

کاپیتان تیم ملی پدل با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم هم گفت: اردوی ما حدود دو ماه است که در تهران آغاز شده است؛ البته تعدادی از بازیکنان ما که خارج از ایران هستند به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا آمادگی کامل را به دست بیاورند. قطعاً این دوستان هم شرایط را خوب پیش می‌برند که تیم قوی در میدان مسابقات داشته باشیم. حدود ۱۰ روز دیگر راهی دبی خواهیم شد و این دوستان هم آنجا به ما اضافه می‌شوند تا تمرینات گروهی تیم را هم داشته باشیم و به آن هماهنگی مورد نظر دست پیدا کنیم.

شاهی ادامه داد: درباره بازی‌های تدارکاتی هم از تصمیم فدراسیون اطلاعی ندارم اما از آنجایی که تیم ملی امارات هم در دبی است فکر می‌کنم بازی غیر رسمی باهم داشته باشیم. البته از قطعیت این موضوع چندان باخبر نیستم. آنچه که می‌بینم تلاش همه برای موفقیت تیم است و محمدرضا گلزار هم به عنوان سرپرست تیم این روزها به شدت درگیر تیم است و سعی می‌کند همه چیز مرتب و منظم باشد تا تیم ملی با آمادگی مطلوب در مسابقات حاضر شود.

عضو تیم ملی پدل خاطر نشان کرد: تیم ملی بانوان هم برای دومین بار راهی این مسابقات می‌شود که برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم. در هر تیم هشت بازیکن داریم و دو مربی که امیدوارم هر دو تیم با دست پر به کشور بازگردیم.

بازیکن پدل ایران در پایان تاکید کرد: خوشحالم که روز به روز به علاقه مندان این رشته در کشورمان اضافه می‌شود فقط امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد فعالیت جدی پدل در دیگر شهر و استان‌های ایران باشیم. قطعاً پتانسیل‌های خوبی برای آینده تیم ملی وجود دارد که از دل همین استان‌ها می‌توان آنها را کشف و پرورش داد. البته برخی استان‌ها فعال هستند اما این کافی نیست و انتظار می‌رود با توجه به محبوبیت این رشته در بین مردم تقریباً همه استان‌ها درگیر این رشته شوند.