تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772641
شناسه : 3772641
تاریخ :
عطایی: جام باشگاه های والیبال آسیا را می‌خواهیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان اعلام کرد که تیمش با برنامه‌ریزی منظم و تمرینات فشرده، آماده رقابت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان دیشب در نشست خبری جام باشگاه های والیبال آسیا، از آمادگی کامل تیمش برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

وی که تیمش طی دو ماه اخیر با حضور در اردوی آماده‌سازی، به سطح خوبی از هماهنگی رسیده است.

عطایی تأکید کرد: هدف ما این است که مرحله به مرحله پیش برویم و برای هر بازی برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم تا بتوانیم به نتایج دلخواه دست یابیم.

وی در خصوص میزبانی مسابقات در شهر یزد اظهار داشت که این شهر شرایط مناسبی برای برگزاری این رویداد فراهم کرده است و حضور تیم‌های قدرتمند از کشورهای مختلف به ارتقای سطح کیفی رقابت‌ها کمک خواهد کرد.

عطایی افزود: با توجه به حضور تیم‌های برجسته و بازیکنان بین‌المللی، انتظار می‌رود که مسابقات جذاب و هیجان‌انگیزی برگزار شود.

سرمربی فولاد سیرجان همچنین از تماشاگران یزدی خواست تا با حضور در سالن‌های مسابقه، از تیم‌های ایرانی حمایت کنند تا نمایندگان ایران بتوانند بهترین نتایج و افتخارات را در این مسابقات کسب کنند.

وی گفت: حضور پرشور تماشاگران همیشه یک امتیاز ویژه برای تیم‌هاست و امیدواریم که این انرژی در مسابقات پیش رو به نفع ما باشد و قطعا این موضوع برای نمایندگان ایران از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/781/.