تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772593
شناسه : 3772593
تاریخ :
خستگی و خواب‌آلودگی راننده علت تصادف اتوبوس در سبزوار بود اقتصاد ایران: مشهد- فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: خستگی و خواب‌آلودگی راننده افغانستانی و بی‌توجهی به جلو، علت برخورد این خودرو جمعی با کامیون در شرق سبزوار بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست با اشاره به حادثه‌ای که بامداد یکشنبه در بزرگراه سبزوار - نیشابور روی داد، اظهار کرد: اتوبوس حامل اتباع و مسافران افغانستانی بود که گویا از زیارت عتبات عالیات برمی‌گشته‌اند.

فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی افزود: این حادثه ساعت پنج صبح امروز در ۵۰ کیلومتری شرق سبزوار روی داده است.

بنا به اعلام رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، در این حادثه جاده‌ای ۵۵ مسافر اتوبوس آسیب دیدند که ۵۰ نفر به صورت سرپایی درمان شده و پنج تن به بیمارستان اعزام شدند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار نیز گفت: پس از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی، پنج نفر به دلیل شدت جراحات وارده در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری و زیر درمان قرار گرفتند.

سیدمحمد میری افزود: از مجموع مصدومان یک نفر به دلیل شدت تروما در بخش مراقبت‌های ویژه، یک نفر در بخش جراحی مغز و اعصاب، یک مصدوم در بخش جراحی ارتوپدی بستری شد و ۲ نفر دیگر نیز در بخش اورژانس زیر نظر هستند.