تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772555
شناسه : 3772555
تاریخ :
هشدار مهم به ده‌نمکی درباره سری جدید اخراجی‌ها اقتصاد ایران: روزنامه فرهخیتگان در شماره امروز خود با اشاره به صدور مجوز ساخت فیلم «اخراجی‌های ۴»، تلویحا از ادامه تولید این اثر سینمایی پرحاشیه انتقاد کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه فرهخیتگان در شماره امروز خود با اشاره به صدور مجوز ساخت فیلم «اخراجی‌های ۴»، تلویحا از ادامه تولید این اثر سینمایی پرحاشیه انتقاد کرده است.

این رسانه اصولگرا می‌نویسد:

* در خبرها آمده است مسعود ده نمکی برای اخراجی های ۴ پروانه ساخت گرفته است. این خبر فارغ از اینکه حافظه ما را در تجدید خاطره با سه فیلم قبلی به کار می اندازد ولی یک پرسش بزرگ را هم در ذهن ما ایجاد میکند که بر چه اساس این اتفاق در حال رخ دادن است؟

* قسمت دوم اخراجی ها در سال ۱۳۸۸ اکران شد و فروش بسیار خوب ۸ میلیاردی را تجربه کرد ولی قسمت سوم این اثر علی رغم اینکه به پرفروش ترین فیلم سال ۱۳۹۰ تبدیل شد اما در مقایسه با اثر قبلی با افت فروش مواجه گردید و طبیعتا ساخت احتمالی آن در سال ۱۴۰۳ و تغییراتی که جامعه ایران از سر گذرانده چندان منطقی به نظر نمی رسد.

* فیلمسازی برمبنای غریزه شاید فتوحات کوتاه مدت و میان مدت خوبی نصیب صاحب اثر کند ولی تجربه نشان داده که در تاریخ سینمای ایران همیشه نمی توان به آن چشم دوخت.