تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3772545
شناسه : 3772545
تاریخ :
برای کمک به دولت چهاردهم صادقانه عمل خواهیم کرد اقتصاد ایران: امیر سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه خود را سرباز و خادم ملت و فعالیّت‌هایمان را حداقلِ وظیفه می‌دانیم، گفت: در اعلام آمادگی برای کمک به دولت چهاردهم در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌ا

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران با فرماندهان ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، حضور رئیس جمهور در دافوس آجا به عنوان عالی‌ترین مرکز آموزشی و پژوهشی ارتش و دانشگاه علم و هنر جنگ را خیر مقدم گفت.

فرمانده کل ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی، وظیفه پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی کشور را برعهده دارد و باید ارتشی مکتبی و مردمی باشد. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره بر این ابعاد و کارآمدی ارتش تأکید فرموده‌اند.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: در حکم انتصاب اینجانب ۴ مأموریت ارتقا توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، رفع نیازهای معیشتی و هم‌افزایی را ابلاغ فرمودند و خداوند را شاکریم که در بسیاری از حوزه‌ها با وجود تحریم و تنگناها طوری عمل کردیم که آخرین قضاوت معظمٌ‌له در مورد ارتش این است که ارتش امروز نسبت به قبل هم مؤمن‌تر، هم انقلابی‌تر و هم کارآمدتر است.

وی افزود: برابر تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، ارتش برای موفقیّت دولت چهاردهم و در راستای هم‌افزایی هرکاری بتواند انجام خواهد داد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه ارتش در شعار "ارتش فدای ملت" صادقانه عمل کرده است، بیان داشت: اطمینان داشته باشید که در اعلام آمادگی برای کمک به دولت چهاردهم در چارچوب تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) صادقانه عمل خواهیم کرد.

امیر سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ارتش دارای یک تحفظ مخصوص به خود در بیان توانمندی‌هاست، در فرهنگ سازمانی ارتش، قدرت آن چیزی نیست که نشان داده می‌شود، بلکه آن چیزی است که پنهان نگه داشته شده است. از طرف دیگر خود را سرباز و خادم ملّت و فعالیّت‌هایمان را حداقلِ وظیفه می‌دانیم و از اینکه با تبلیغاتی کردن آنها شائبه منت‌گذاری ایجاد شود، پرهیز می‌کنیم و معتقدیم اگر ۴۵ سال چشم روی چشم نگذاشته‌ایم و یک روز بدون مأموریت در هوا، دریا و زمین نبوده‌ایم، این میدان خدمت و جانبازی لطف بزرگ خداوند است و بر این نعمت شکرگزاریم.