تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3772541
شناسه : 3772541
تاریخ :
پیام هشدار جدید القسام برای صهیونیست‌ها درباره اسرا اقتصاد ایران: شاخه نظامی جنبش حماس در پیام ویدئویی جدید خود خطاب به صهیونیست‌ها هشدار داد که اسرای آنها در غزه یا باید از طریق توافق تبادل اسرا آزاد گردند و یا اینکه در بمباران‌های ارتش اسرائیل کشته شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس که طی هفته گذشته چند پیام ویدیویی از اسرای صهیونیست قبل از کشته شدن آن‌ها منتشر کرده بود، دیروز شنبه هم یک پیام ویدئویی هشدارآمیز با عنوان «آزادی با معامله تبادل اسرا یا مرگ با بمباران» خطاب به صهیونیست‌ها منتشر کرد.

این پیام ویدئویی شامل تصاویر تعدادی از اسرای صهیونیستی بود که با آتش ارتش اسرائیل در نوار غزه کشته شده‌اند.

«فائول آسیانی»، یکی از اسرای نظامی رژیم صهیونیستی است که در جریان بمباران ارتش این رژیم در نوار غزه در تاریخ 9 نوامبر گذشته کشته شد. این نظامی صهیونیست 19 سال سن داشت و القسام در این پیام ویدئویی تصویر او را به همراه شماره نظامی وی منتشر کرد.

القسام همچنین عکسی از «ساعر باروخ»، اسیر نظامی 25 ساله صهیونیست همراه با شماره نظامی او منتشر و اعلام کرد که او در خلال تلاش ناکام ارتش اسرائیل برای آزادی وی در 8 دسامبر گذشته کشته شد.

القسام خطاب به صهیونیست‌ها گفت که این اسرائیلی‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند، اسرایشان از طریق توافق تبادل اسرا آزاد گردندد و یا در بمباران‌های ارتش اسرائیل در غزه کشته شدند.

در پایان این ویدئو به زبان عربی و عبری آمده است که «آزادی به وسیله تبادل اسرا یا مرگ با بمباران، تصمیم با نتانیاهو است».

القسام پیش از این چندین پیام ویدئویی از اسرای صهیونیست قبل از کشته شدن آنها در حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه منتشر کرده بود که در این ویدئوها، اسرای اسرائیلی، نتانیاهو و کابینه وی را متهم به تلاش برای قتل اسرا کرده و از شهرک‌نشینان خواسته بودند به اعتراضات و فشارها ضد نتانیاهو برای رسیدن به توافق تبادل اسرا ادامه دهند.

شاخه نظامی حماس هفته گذشته بعد از پیدا شدن جسد 6 اسیر صهیونیست در غزه که با آتش ارتش اسرائیل کشته شده بودند، در پیامی ویدئویی، تصاویر اسرای کشته‌شده صهیونیست در نوار غزه را که ارتش اشغالگر موجب مرگ آن‌ها شده است، منتشر کرده و خطاب به شهرک‌نشینان و به‌ویژه خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفت: این اسرا می‌توانستند زنده باشند و در مرحله اول توافق از غزه آزاد شوند، اما نتانیاهو مانع آن شد.

القسام در این پیام ویدئویی با انتشار تصاویری از بمباران‌های ارتش صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه و تصاویر اسرای کشته‌شده صهیونیست، در پاسخ به سخنان نتانیاهو که گفته بود؛ «اگر قرار باشد میان فیلادلفیا و بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کنم، فیلادلفیا را انتخاب خواهم کرد»، خطاب به صهیونیست‌ها گفت: نتانیاهو محور فیلادلفیا را به آزادی اسرای شما ترجیح داد.

انتهای پیام/