تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3772537
شناسه : 3772537
تاریخ :
خانواده اسیر صهیونیست حاضر نشد با نتانیاهو دیدار کند اقتصاد ایران: یک خانواده صهیونیست دیگر که به تازگی عضوی از خود را در میان اسرای صهیونیست در نوار غزه از دست داده از دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک خانواده صهیونیست دیگر با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در مراسم عزای فرزند کشته شده خود در نوار غزه مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش، «کرمل غات» یک اسیر صهیونیست بود که به تازگی در نوار غزه کشته شده و نتانیاهو برای تسلیت گفتن به خانواده وی در مراسم عزایش حاضر شد اما خانواده غات با او دیدار نکرد.

پیشتر نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست کشته شده در نوار غزه از دیدار با نتانیاهو امتناع کرده بودند.

همچنین نشریه آمریکایی آکسیوس گزارش داده بود که سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن پس از رد درخواست وی برای سخنرانی در مراسم یادبود شش اسیر کشته شده در نوار غزه تصمیم گرفت در این مراسم شرکت نکند.

بر اساس گزارش آکسیوس، مسئولان برگزاری مراسم یادبود شش اسیر کشته شده در نوار غزه درخواست سفیر رژیم اشغالگر را برای سخنرانی در این مراسم رد و تاکید کردند که خانواده‌های اسیران علاقه‌ای به سخنرانی نماینده کابینه نتانیاهو در این مراسم ندارند.