تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772534
شناسه : 3772534
تاریخ :
شوخی با وینچستر تپانچه‌ای فاجعه آفرید اقتصاد ایران: نوجوان ۱۶ساله ای که با شلیک گلوله از وینچستر تپانچه ای، پسرخاله ۲۴ ساله اش را در باغ متروکه به قتل رساند، خود را تسلیم قانون کرد و مدعی شد از گلوله درون سلاح خبر نداشت!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه خراسان: نوجوان ۱۶ساله ای که با شلیک گلوله از وینچستر تپانچه ای، پسرخاله ۲۴ ساله اش را در باغ متروکه به قتل رساند، خود را تسلیم قانون کرد و مدعی شد از گلوله درون سلاح خبر نداشت!

جمعه شب گذشته، خبر مرگ جوان ۲۴ ساله ای در بی‌سیم های پلیس پیچید که هدف شلیک گلوله قرارگرفته و به بیمارستان رضوی مشهد منتقل شده بود.دقایقی بعد، گروهی از عوامل انتظامی عازم مرکز درمانی شدند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. طولی نکشید که با دستور محرمانه قاضی وحید خاکشور، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز و مشخص شد«محمد-پ» در یک باغ متروکه واقع در خیابان توس۴۱ هدف شلیک قرارگرفته است.

به همین خاطر گروه ورزیده ای از عوامل انتظامی با هدایت مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی (رئیس کلانتری سپاد مشهد) به طرف باغ مذکور حرکت کردند و نگهبان 47ساله باغ را بازداشت کردند.«محمدرضا-ص»در بازجویی ها گفت:باغ متروکه مذکور که دیواری در اطراف آن کشیده شده است به افراد دیگری تعلق دارد و آن ها سلاح وینچستر را به من دادند تا در زمان لزوم از خودم دفاع کنم! من هم آن را درون تپه شن مخفی کردم ولی عصر شانزدهم شهریور«محمد-پ»(مقتول24 ساله) به همراه دوستش و برخی از اطرافیانش به باغ آمد. در این هنگام من اسلحه وینچستر را بیرون آوردم تا در جای دیگری مخفی کنم ولی بچه ها آن را از من گرفتند تا با ژست های مختلف عکس بگیرند! من هم وقتی ماشه را فشردم و مطمئن شدم که گلوله ای درون آن نیست، اسلحه را به آن ها دادم؛ ولی در یک لحظه «امیرحسین»(نوجوان16ساله)آن را به سوی در باغ گرفت که «محمد» مشغول بازکردن در باغ بود. ناگهان صدای شلیک گلوله در فضا پیچید و در میان بهت و حیرت گلوله به سر «محمد» اصابت کرد و به زمین افتاد. همه ترسیدند و از محل گریختند. در این هنگام«جواد»(یکی از دوستان محمد)با اورژانس تماس گرفت و من هم از ترس اسلحه را دوباره پنهان کردم ولی ساعتی بعد فهمیدم که «محمد» در مرکز درمانی جان باخته است!گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است: در پی اعترافات نگهبان سابقه‌دار، بی درنگ قاضی خاکشور دستور دستگیری «امیرحسین» را نیز صادر کرد اما او روز گذشته به دایره قتل عمد پلیس آگاهی  خراسان رضوی رفت و خود را تسلیم قانون کرد. او که به خاطر این ماجرای تلخ، به شدت هراسان و نگران بود، در بازجویی ها مدعی شد: از این که گلوله ای درون سلاح وینچستر باقی مانده بود، هیچ اطلاعی نداشتم و تنها برای شوخی ماشه آن را فشار دادم که ناگهان گلوله شلیک شد.تحقیقات بیشتر پلیس آگاهی مشهد در حالی ادامه دارد که سلاح وینچستر نیز کشف شده است.