تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772524
شناسه : 3772524
تاریخ :
میادین یزد به سیستم صوتی پخش اذان مجهز می‌شوند اقتصاد ایران: یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: همه میادین و چهارراه‌های اصلی یزد که مربوط به شهرداری است، به سیستم صوتی برای پخش اذان مجهز می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی با اشاره به پخش صوت اذان در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر یزد اظهار کرد: در نشست شورای اقامه نماز تصمیم گیری شد تا بر اساس اولویت، همه میادین و چهارراه‌های اصلی یزد که مربوط به شهرداری است به سیستم صوتی برای پخش اذان مجهز شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به کمبود نمازخانه در برخی مجتمع‌های بین راهی جاده‌های استان افزود: هر دستگاه موظف شد با توجه به شرایطی که دارد وظیفه خود را انجام دهد تا مسافرانی که در جاده‌ها تردد می‌کنند، دغدغه ادای این فریضه الهی را نداشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی، برگزاری نمازهای جماعت در مدارس در دستور کار قرار گرفت تا ان شاء الله در سال تحصیلی جدید شاهد برپایی نمازجماعت باشکوه دانش آموزان در مدارس باشیم.

عزیزی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز بیان کرد: دهمین اجلاس استانی نماز در نیمه دوم آبان ماه به میزبانی شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.