تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772511
شناسه : 3772511
تاریخ :
جهش بزرگی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر داشته‌ایم اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طی سه سال اخیر جهش بزرگی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر داشته‌ایم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در مدت سه سال گذشته جهش چند برابری در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس استان داشته‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های برق، آب، گاز و مخابرات استان در راستای همکاری با مدارس و آموزش و پرورش اهتمام لازم داشته باشند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی هم در زمینه کمک به امنیت و بحث ترافیک برنامه ریزی مناسبی همانند دوره‌های گذشته مد نظر قرار دهند.

پورات گفت: شروع سال تحصیلی امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شده که استان بوشهر دارای ۴۷۰ شهید دانش آموز و ۱۱۰ معلم شهید است.

تجلیل از برترین‌های کنکور

وی افزود: بر همین اساس برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا هر مدرسه یادواره یک شهید دانش آموز و معلم استان را در مدارس خود با محوریت اجرای خود دانش آموزان و معلمان برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در هفته دولت ۲۵ مدرسه در استان افتتاح و ۱۰۷ پروژه کلنگ‌زنی شده و در طول سه سال اخیر ۹۴۱ کلاس درس به بهره‌برداری و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در زمینه حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در راستای خرید کتاب و لوازم التحریر این دو نهاد به همراه پویش جمع آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم انجام دهند.

پورات تاکید کرد: همچنین آموزش و پرورش استان بوشهر به زودی همایش تجلیل از برترین‌های کنکور استان را برگزار کند.