تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3772509
شناسه : 3772509
تاریخ :
سایت مستر بلیت تعلیق نشد اقتصاد ایران: در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق یکماهه سایت مستر بلیت از ۱۴ شهریور امسال به دلیل گرانفروشی خبر داده بود که این سایت همچنان در حال عرضه بلیت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چهارشنبه گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تعلیق سایت مستر بلیت به دلیل گرانفروشی بلیت هواپیما خبر داد. یازرلو در این‌باره گفته بود:‌ با توجه به افزایش پروازها در روزهای پایانی ماه صفر، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در ا‌دامه نظارت‌های مستمر خود به منظور حفظ مصالح عمومی و اطمینان از رعایت نرخ های تعیین شده، به‌طور ویژه در این ایام نسبت به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده است.

وی افزود: بنابراین به دنبال تعلیق سیزده دفتر خدمات مسافرت هوایی در روزهای گذشته و با استناد به مفاد مصرحه در ماده 16 قانون هواپیمایی کشوری و نیز به‌دلیل عدم رعایت ماده 30 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده 31 آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی عتیق گشت اصفهان که به نشانی www.mrbilit.com به عرضه بلیت و نمایش نرخ بلیت هواپیما بالاتر از نرخ های تعیین شده اقدام کرده است، از تاریخ 14/6/1403 به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شد.

وی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به صورت برخط و مستمر به پایش و رصد بازار فروش بلیت اقدام کرده و بازرسان این سازمان در فرودگاهها مستقر بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، 5 روز از این وعده می‌گذرد اما سایت مستر بلیت نه تنها تعلیق نشده که همچنان در حال عرضه بلیت پروازهاست.

به‌عنوان مثال سایت مذکور بلیت پرواز تهران-نجف ایرلاین‌های داخلی برای تاریخ 18 شهریور (امروز) را با قیمت حدود 3.9 میلیون تومان تا 8.5 میلیون تومان به فروش می‌رساند.

در پروازهای داخلی نیز این سایت به بلیت فروشی ادامه می‌دهد. به‌عنوان نمونه بلیت پرواز تهران-شیراز برای 22 شهریور (پنجشنبه آینده) با قیمت حدود 2.6 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/