تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772495
شناسه : 3772495
تاریخ :
اعزام پنج مبلغ اردو زبان به موکب‌های خدمت رسان به زائران پاکستانی اقتصاد ایران: بیرجند- معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: پنج مبلغ اردو زبان برای انجام کارهای فرهنگی و راهنمایی به موکب های خدمت رسان به زائران پاکستانی در استان اعزام شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در زمینه پذیرایی و استقبال از زائران پاکستانی چندین سال است که در استان خراسان جنوبی در حال اجرا هست و ستاد میقات الرضا با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مشغول خدمات‌رسانی از این زائران هستند که این مهم باعث شده برای بهره‌مندی از مباحث فرهنگی نیز از این فرصت استفاده کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به رسالت سازمان تبلیغات اسلامی مهم‌ترین کاری که سازمان تبلیغات اسلامی در این زمینه انجام داده، دعوت از پنج مبلغ اردو زبان در مواکب پنج گانه است که زائران پاکستانی حضور خواهند داشت.

وی گفت: این زائران در مسیر بازگشت از زیارت از خراسان جنوبی عبور می‌کنند که در پنج موکب استان به آنان خدمت رسانی می‌شود.

قناعت با اشاره به اینکه این موکب ها در خضری، امامزادگان باقریه بیرجند، نهبندان و قاین قرار دارد، ادامه داد: این طلاب آشنا به زبان اردو هم برای انجام کارهای تبلیغی چون اقامه نماز جماعت و سخنرانی و هم راهنمایی به زائران در صورت نیاز به همزبان و …در این موکب ها حضور دارند.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: این طلاب که از طلبه‌های جامعه المصطفی (ص) هستند از روز بعد از شهادت امام رضا (ع) وارد خراسان جنوبی شدند و تا حضور آخرین زائر پاکستانی در استان برنامه‌های خود را ادامه خواهند داد.