تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772473
شناسه : 3772473
تاریخ :
مدارس ایوانکی شرایط خوبی ندارند/ ساخت درمانگاه جدید اقتصاد ایران: گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه مدارس ایوانکی در شرایط خوبی نیست، گفت: برخی از مدارس این شهر به سال تحصیلی جدید نمی رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

یاسر عربی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره مشکلات ایوانکی و شهر جدید و با بیان اینکه مدارس ایوانکی شرایط خوبی ندارند، بیان کرد: پیگیری‌های خوبی در زمینه مدارس در شهر ایوانکی صورت گرفته و حتی نشست‌هایی با نوسازی مدارس استان سمنان نیز برگزار کردیم که در این راستا مقرر شد اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس نیز مشکلات خود را مانند کمبود بودجه دارد، تاکید کرد: در برخی موارد نوسازی مدارس اعلام کرد که مدارس به سال تحصیلی جدید نمی‌رسند و احتمالاً تا زمستان نیز آماده نخواهند شد اما در مابقی موارد روند خوبی برای آماده سازی مدارس طی شده است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس درباره وضعیت درمانی ایوانکی نیز بیان کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی و همچنین تأمین اجتماعی به دنبال رفع مشکل مردم ایوانکی هستیم.

عربی با بیان اینکه زمینی توسط یک خیر در ایوانکی برای درمانگاه تأمین شده که در اختیار تأمین اجتماعی برای ساخت درمانگاه قرار خواهد گرفت، افزود: امیدواریم بخشی از مشکلات مردم ایوانکی در زمینه درمانی و بهداشتی با این درمانگاه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه احتمالاً بعد از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در ایوانکی، مقوله احداث بیمارستان در شهر جدید نیز صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: برای زیرگذر ایوانکی نیز اقدامات صورت گرفته به نتایج خوبی را رسیده تا جایی که ما دستور وزیر راه را داریم.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه این زیر گذر مشکلی را در شهر جدید دارد و آن هم اینکه شهر جدید ورودی مجزایی را برای خود می‌خواهد و در این راستا تقاطع غیرهمسطح را پیشنهاد می‌کند، تاکید کرد: شرکت زیرساخت مجری این طرح خواهد بود اما ما تلاش داریم که ورودی شهر جدید و زیرگذر ایوانکی را یکی کنیم زیرا نیاز به ایجاد ردیف جدید نباشد و ما از اعتبارات شهر جدید و محور آبسرد استفاده کنیم.

عربی با بیان اینکه در نهایت ورودی ایوانکی تقاطع غیرهمسطح می‌شود، ابراز کرد: در نهایت امیدواریم که مشکلات شهر ایوانکی و شهر جدید، به خوبی حال شود.