تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772459
شناسه : 3772459
تاریخ :
وزارت خارجه اهمیت مقدسات برای مردم ایران را به استرالیا تفهیم کند اقتصاد ایران: کاشان - امام جمعه کاشان گفت: وزارت امور خارجه باید به سفیر استرالیا در تهران تفهیم کند که مقدسات برای مردم ایران مهم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام نکوهیده سفارت استرالیا در تهران اظهار داشت: این اقدام غیراخلاقی و خلاف شئونات دیپلماتیک بوده و هست.

وی با بیان اینکه این اقدام مجموعه سفارت استرالیا و سفیر این کشور در ایران محکوم است، ابراز داشت: وزارت امور خارجه باید به سفیر استرالیا در تهران بفهماند که مقدسات برای مردم ایران مهم است.

امام جمعه کاشان با اشاره به ترویج همجنس گرایی توسط سفیر استرالیا و سفارت این کشور در تهران تصریح کرد: این اقدام شنیع در صفحه مجازی سفارت در یکی از شبکه‌های اجتماعی انجام شده است و سفارت استرالیا با این کار مقدسات ما را زیر پا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه سفارت استرالیا با این اقدام نشان داد که هنوز مستعمره انگلیس است، گفت: البته که همراهی این کشور با جهان سلطه و نظام استکبار در همراهی با آنها برای تحریم ایران از یاد ما نمی‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خیانت‌های استرالیا طی ۴۵ سال گذشته بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراموش نشدنی است، افزود: این کشور در زمانی که مردم ایران به شدت احتیاج به دارو داشتند از تحریم‌های ظالمانه حمایت کرد.