تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772458
شناسه : 3772458
تاریخ :
۴۴ خانه ورزش روستایی در کاشان فعالیت دارد اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره ورزش و جوانان کاشان گفت: ۴۴ خانه ورزش روستایی در شهرستان کاشان فعالیت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدجواد سلامیان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت‌های انجام شده طی یکسال گذشته اظهار داشت: یکی از وظایف اداره ورزش و جوانان فعالیت در حوزه ورزش است که در این حوزه هم در سه بخش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی ورزشکاران تقسیم شده اند.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی کاشان به خصوص در بخش همگانی فعال هستند، ابراز داشت: این باعث شده است که شور و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به اینکه در حوزه روستایی هم اقدامات زیادی توسط این اداره انجام شده است، تصریح کرد: در کاشان ۴۴ خانه ورزش روستایی به صورت فعالانه در خدمت مردم و ساکنین روستاها هستند.

وی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته ۱۰ خانه ورزش روستایی تجهیز شده است، گفت: در طول یکسال گذشته چهار زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای شهرستان کاشان ایجاد شده است.

سلامیان زاده با اشاره به اینکه ورزشکاران کاشانی در بخش قهرمانی هم موفقیت‌هایی داشته اند، افزود: طی یکسال گذشته دو مدال آسیایی توسط ورزشکار ارزنده کاشانی مسعود کامران در رشته ۱۱۰ متر با مانع کسب شده است.

وی همچنین با اشاره به نایب قهرمانی ابوالفضل ظهیری در رشته کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: این موفقیت بعد از ۲۰ سال در استان اصفهان اتفاق افتاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه در حوزه جوانان هم اقدامات شایسته ای شده است، خاطرنشان کرد: احداث خانه جوان در کاشان از جمله این فعالیت‌ها است و همچنین ۲۰ سمن در کاشان نیز پیگیر مطالبات حوزه ورزش و جوانان شهرستان کاشان هستند.