تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772432
شناسه : 3772432
تاریخ :
خط و نشان مسعود پزشکیان برای اسرائیل اقتصاد ایران: رئیس‌جمهور با اشاره به جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه گفت: قطعا اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، جنایتکاران، بی‌شرمانه و بی‌رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می‌شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

انتخاب: رئیس‌جمهور با اشاره به جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه گفت: قطعا اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، جنایتکاران، بی‌شرمانه و بی‌رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می‌شدند.

مسعود پزشکیان عصر امروز شنبه در نشست با فرماندهان عالیرتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد، با تاکید بر اینکه قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود، نه برای کشتن زنان و کودکان مظلوم و بی‌گناه، خاطرنشان کرد: آنهایی که ادعای حقوق بشر و دمکراسی دارند به خاطر سوءرفتار یک حکومت با چند شهروند، زمین و زمان را به هم می‌ریزند، اما در مقابل چشمشان زنان، کودکان و بیمارستان‌ها در غزه را بمباران می‌کنند، اما صدایی از آنها بلند نمی‌شود و در نهایت وقاحت باز هم در پشت تریبون‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند که بسیار شرم‌آور است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه قطعا اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، این جنایتکاران بی‌شرمانه و بی‌رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می‌شدند، افزود: چرا نمی‌توانند؟ چون شما ارتشیان غیور هستید، توانمند شدید و قدرت دفاعی برای مردم ما ایجاد کردید که آنها جرأت چنین کاری را ندارند؛ شما افتخار و عزت و زینت کشور هستید و دولت در خدمت شما است و هرکاری در جهت اقتدار بیشتر و پشتیبانی از نیروهای مسلح بتواند فروگذار نخواهد کرد و امیدوارم شما نیز با همین صلابت و قدرت در اوج بمانید و باعث سربلندی بیشتر مردم و کشور باشد.