تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772427
شناسه : 3772427
تاریخ :
فرار دختر ۱۴ ساله از خانه برای ازدواج با مرد ۴۰ ساله اقتصاد ایران: دختری ۱۴ ساله که دلباخته مردی ۴۰ ساله شده بود، ‌ وقتی با مخالفت خانواده اش با ازدواج مواجه شد، ‌نقشه سرقت و فرار از خانه را کشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

همشهری آنلاین: دختری ۱۴ ساله که دلباخته مردی ۴۰ ساله شده بود، ‌ وقتی با مخالفت خانواده اش با ازدواج مواجه شد، ‌نقشه سرقت و فرار از خانه را کشید.

چندی قبل مردی جوان در تماس با پلیس از ربوده شدن دخترنوجوانش خبر داد. وی می گفت که وسایل با ارزش خانه اش به سرقت رفته و خبری از دختر۱۴ ساله اش نیست. پدر این دختر احتمال می داد که سارقان به خانه اش هجوم برده و دخترش را ربوده اند.

با این شکایت، پرونده ای تشکیل شد و ماموران با بررسی ردیابی گوشی موبایل دختر ۱۴ ساله، موقعیت وی را شناسایی کردند؛ خانه ای در جنوب پایتخت. ماموران راهی موقعیت مورد نظر شدند و دریافتند که دختر نوجوان در خانه مرد ۴۰ ساله ای به نام آرش زندگی می کند. دختر نوجوان در ابتدا مدعی شد که آرش وی را دزدیده و در خانه حبسش کرده است اما حقیقت، ‌چیز دیگری بود. او با پای خودش به خانه آرش رفته و اجباری در کار نبود. وی از ترس خانواده اش، چنین ادعایی را مطرح کرده بود.

از سوی دیگر آرش مرد ۴۰ ساله گفت: من از اقوام دور مهرنوش دختر ۱۴ ساله هستم و در یکی از مهمانی ها بعد از مدت ها او را دیدم. از مهرنوش خوشم آمد و دلم می خواست با او ازدواج کنم اما چون اعتیاد به مواد مخدر دارم و از طرفی سنم بالاست، خانواده اش قطعا با این ازدواج موافقت نمی کردند.

او ادامه داد: نقشه سرقت و آدم ربایی را مهرنوش کشید و قرار بود بعد از مدتی از تهران به شهرستان برویم و در آنجا باهم ازدواج کنیم اما نشد.

تحقیقات کارآگاهان اداره آگاهی تهران، ‌در این پرونده زیر نظر قاضی شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی پایتخت، ادامه دارد.