تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772352
شناسه : 3772352
تاریخ :
ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات اقتصاد ایران: تیم ملی ایران سه‌شنبه هفته جاری باید در زمینی به مصاف امارات برود که تیم ملی ایران و استقلال شکست‌های تلخی را در آن تجربه تجربه کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار رفت تیم ملی امارات و کشورمان روز سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه "هزاع بن زاید" در شهر العین برگزار می‌شود.

امیر قلعه‌نویی و شاگردانش باید سه‌شنبه هفته جاری ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین به میدان بروند. این ورزشگاه همان استادیومی است که تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ هشتم بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و در چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملتهای ۲۰۱۹ شکست تلخی را با حساب سه بر صفر مقابل ژاپن تجربه کرد.

تیم ملی ژاپن در آن دیدار موفق شد شاگردان کارلوس کی روش را ظرف ۳۰ دقیقه - از دقیقه ۶۰ تا ۸۹ - با سه گل به شوک فرو ببرد و در نهایت یک ایران را در حسرت رسیدن به دیدار فینال باقی بگذارد.

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

اما درست یک سال و نیم قبل از آن تیم فوتبال استقلال در تاریخ نهم خرداد ماه ۱۳۹۶ یک شکست سنگین را در همین ورزشگاه همراه با علیرضا منصوریان تجربه کرد. دیدار دور برگشت محله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در همان سال در شرایطی با نتیجه ۶ بر یک به سود العین به پایان رسید که شاگردان علیرضا منصوریان از دقیقه ۲۷ شروع به گل خوردن کردند و تا اواخر نیمه دوم ۶ بار دروازه سید مهدی رحمتی را باز شده دیدند!

ورزشگاه هولناک العین میزبان ایران و امارات

تک گل استقلال در آن دیدار توسط کاوه رضایی از روی یک ضربه ایستگاهی زمانی به ثمر رسید که استقلال شش گل از میزبانش خورده بود و هیچ دردی از تیم علیرضا منصوریان دوا نکرد.

حالا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش که در آخرین دیدار مقابل امارات در کشور قطر دو بر صفر در جام ملت‌های ۲۰۲۴ برنده شده بودند پس از حدود ۸ ماه این بار باید ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین امارات به دیدار تیم امارات برود.

 

پ