تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772333
شناسه : 3772333
تاریخ :
وضعیت معادن و فاضلاب محمدیه نیازمند رسیدگی فوری است اقتصاد ایران: قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس رسیدگی فوری به وضعیت معادن و فاضلاب محمدیه را خواستار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری بخش محمدیه اظهار کرد: مراجعات بسیاری از مردم در حوزه مشکلات راه و جاده ای وجود دارد که عدم رسیدگی به آن قابل قبول نیست.

وی با اشاره به گلایه ها در حوزه معادن این منطقه افزود: معادن استان قزوین از معادن درجه یک کشور است اما متاسفانه نتوانسته‌ایم از ظرفیت این معادن برای مردم استفاده کنیم و بعضاً نارضایتی هایی وجود دارد که لازم است رسیدگی شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: در برخی مناطق هنوز موضوع فاضلاب در حال مطالعه و بررسی است که قابل قبول نیست و لازم است تا پروژه های آب رسانی و احداث و توسعه فاضلاب در این مناطق با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه باید با مردم صحبت کرد، عنوان کرد: اقدامات و خدمات انجام شده در شهر محمدیه برای مردم تبیین شود و موانع موجود نیز برای مردم شفاف سازی شود.

آبنوش ادامه داد: وقف یک امر دینی و قابل قبول برای همه مردم است ولی شفافیت در این حوزه بهترین اقدام است و لازم است که مردم از وقف نامه ها مطلع و با آنها بدون واسطه صحبت شود.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه در حوزه جاده ای ۲۵ سال از کشور عقب هستیم و باید با همت مسئولان مربوطه شاهد رفع نواقص جاده ای در استان و به خصوص شهرستان های قزوین، آبیک و البرز باشیم.