تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772331
شناسه : 3772331
تاریخ :
صفرزاده: قبل از فینال دچار مشکل بی‌سابقه‌ای شدم اقتصاد ایران: هاجر صفرزاده تاکید کرد که پیش از فینال دوی ۴۰۰ متر پارالمپیک با مشکلی مواجه شده که برای او سابقه نداشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، هاجر صفرزاده که فینال مسابقات پارادوومیدانی دوی 200 متر را با کسب جایگاه چهارم به پایان رساند، در مورد عملکردش گفت: خدا را شکر در این‌ ماده که ماده تخصصی‌ام نیست به فینال راه پیدا کردم‌، اما شرمنده‌ام که مدال نگرفتم. خیلی تلاش کردم، اما هر کار کردم نشد به نتیجه برسم و شاید واقعا قسمت این بوده است.

 

صفرزاده با اشاره به  مشکلی که پیش از آغاز رقابت فینال با آن مواجه شد، گفت: پیش از آغاز مسابقه متوجه شدم که سه تا از میخ های کفشم جدا شده است. تا حالا سابقه نداشته که با چنین مشکلی مواجه شوم‌. همیشه کفش اضافه‌ یا میخ اضافه داشتم، اما نمی‌دانم چه حکمتی داشت که قبل از مسابقه همه اینها را از کیفم درآوردم.

وی ادامه داد: ابتدا اجازه مسابقه به من ندادند، اما بعد خیلی با زحمت سه میخ برای کفش من پیدا کردند که اصلا مناسب کفشم نبود. با این حال سعی کردم بهترین نتیجه را بگیرم.شاید اگر کمی دیگر تلاش می‌کردم، می‌توانستم مدال بگیرم‌. واقعا در حین مسابقه تمام تلاشم را کردم، رکورد خوبی را هم‌ زدم، اما گاهی وقت‌ها خدا نمی‌خواهد و واقعاً نمی‌شود.

صفرزاده در پایان با بیان اینکه عادت کردم وقتی خدا نمی‌خواهد باز هم شاکر باشم، گفت: از همه رقیبانم در بازی‌های پارالمپیک کوچکتر بودم. آنها از 30 سال به بالا بودند، خوشحالم که با 24 سال سن، مدال نقره 400 متر را گرفتم و در 200 متر هم‌ جایگاه خوبی کسب کردم.

انتهای پیام/