تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772318
شناسه : 3772318
تاریخ :
مرد ۴۰ ساله در کانال آبیک غرق شد اقتصاد ایران: قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از غرق شدن مرد ۴۰ ساله در کانال آب حصار خروان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهروز لامعی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در کانال آب "حصار خروان" نرسیده به "کوندج"، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر، مشخص شد مردی ۴۰ ساله به دلایل نامعلوم به داخل کانال آب سقوط کرده که با تلاش ماموران انتظامی وی از آب خارج شد، اما اقدامات درمانگاه برای احیاء و مداوای این شخص نتیجه بخش نبود.

سرهنگ لامعی با هشدار به مسافران و گردشگران در خصوص شنا در رودخانه ها و سدها، تاکید کرد: متاسفانه اغلب افراد روش درست شنا را آموزش ندیده‌اند و تنها با تکیه بر اعتماد به نفس کاذب، در رودخانه ها و سدها شنا می کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: افرادی که با بی توجهی در کانال‌های آب سدها و رودخانه‌ها شنا می کنند در اکثر مواقع با غرق شدن، جان خود را از دست می دهند، از این رو باید برای آگاه سازی خانواده ها، اقدامات پیشگیرانه بیشتری صورت پذیرد.