تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3772311
شناسه : 3772311
تاریخ :
حماس خواستار مجازات جنایتکاران جنگی اسرائیلی شد اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار امدادرسانی فوری به مردم فلسطین و مجازات جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه تاکید کرد که گزارش منتشر شده توسط «مایکل فخری» گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه حق غذا در رابطه با قحطی و گرسنگی در نوار  غزه، مستلزم مداخله فوری برای امدادرسانی به ملت فلسطین است.

این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد: آنچه در این گزارش آمده و تاکید بر به گرسنگی کشاندن فلسطینیان در غزه توسط رژیم صهیونیستی، دلیلی دیگر در کنار گزارش‌ها و حقایق ثابت شده در رابطه با اقدام ارتش اشغالگر به ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات علیه غیرنظامیان فلسطینی در چارچوب نسل‌کشی در این باریکه است.

حماس افزود: جنگ گرسنگی جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حق بیش از دو میلیون فلسطینی در نوار غزه از 11 ماه پیش به ویژه در استان‌های غزه و شمال، با اعلام رسمی یواو گالانت وزیر جنگ تروریست این رژیم و تشدید محاصره ظالمانه دولت اشغالگر صهیونیستی و ممانعت از ورود آب، غذا، دارو، سوخت و برق به نوار غزه طی جنایتی وحشیانه و بی‌سابقه آغاز شد.

حماس همچنین تاکید کرد که این گزارش در کنار دیگر گزارش‌های بین‌المللی و حقوقی  که طی ماه‌های اخیر صادر شده و تصاویر منتشر شده از جنایات و کشتارهای بی‌وقفه دشمن صهیونیستی در حق فلسطینیان که بشریت از آن شرم دارد، ماهیت حقیقی این رژیم جنایتکار و طغیان کرده علیه قوانین بین‌الملل را برای جامعه جهانی و سازمان ملل رو می‌کند و این مستلزم مداخله فوری برای امدادرسانی به ملت فلسطین و توقف جنایات علیه فلسطینیان و بازخواست و محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست است.

انتهای پیام/