تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772286
شناسه : 3772286
تاریخ :
استخر شنای شهر کاخک افتتاح شد اقتصاد ایران: گناباد ـ استخر شنای شهر کاخک با حضور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه استخر شنای شهر کاخک پس از ۱۱ سال تکمیل و با حضور حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افتتاح شد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور از توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی و ورزشی دانش‌آموزان بر اساس برنامه هفتم توسعه به عنوان مهمترین رویکرد مهم دولت چهاردهم یاد کرد و افزود: در این راستا به ازای ۵۰ درصد مشارکت خیران، ۵۰ درصد نیز دولت در احداث و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و ورزشی دانش آموزان مشارکت خواهد داشت.

حمیدرضا خان محمدی با بیان اینکه تجهیز مدارس با امکانات لازم آینده هر منطقه‌ای را می‌سازد تصریح کرد: در برنامه هفتم توسعه فضای یک مترمربع دیده شده و برای تحقق آن منابع از دو محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در راستای ساخت پیش بینی شده است.

۷۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث و راه‌اندازی استخر

فرماندار گناباد نیز در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی استخر شهید رئیسی کاخک از ۱۱ سال قبل آغاز شده است اظهار کرد: تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال برای احداث و راه‌اندازی این استخر هزینه شده است.

رضا نصیری افزود: از مجموع این اعتبار، ۱۷۰ میلیارد ریال در ۲ سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای تکمیل آن تخصیص یافت.