تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3772274
شناسه : 3772274
تاریخ :
قابلیت افزودن استیکر به دیدگاه‌ها اضافه شد اقتصاد ایران: قابلیت جذاب افزودن استیکر به دیدگاه‌ها، در جدید‌ترین به‌روزرسانی به نرم‌افزار زومیت اضافه شده و هم‌اکنون دردسترس تمامی کاربران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نرم‌افزار Forge (میزبان وب‌سایت زومیت) لحظاتی پیش به‌روز شد که اصلی‌ترین تغییر آن، قابلیت افزودن استیکر در دیدگاه‌ها است. امکان افزودن استیکر‌ها یکی از قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران برای ارتقای پویایی بخش دیدگاه‌ها، درخواست پیاده‌سازی آن را داشتند. برای افزودن استیکر به دیدگاه، کافی است با کلیک روی گزینه‌ی آن در بخش دیدگاه‌ها، نمونه‌ی مدنظر خود را اضافه کنید.

بخش استیکر دیدگاه‌های زومیت

هر دیدگاه می‌تواند درکنار متن آن، حاوی حداکثر ۶ استیکر باشد. فراموش نکنید که ارسال دیدگاه تنها حاوی استیکر و بدون متن، ممکن نیست.

در‌حال‌حاضر، چندین استیکر پیش‌فرض در‌دسترس قرار دارد؛ اما در نظر داریم که این بخش را با کمک شما کاربران به‌مرور کامل‌تر کنیم. تمامی کاربران عزیز می‌توانند استیکرهای مدنظر خود را برای قرارگیری در زومیت، در بخش دیدگاه‌های همین پست پیشنهاد یا به آدرس ایمیل Forge@zoomit.ir ارسال کنند تا به‌مرور اقدام به افزودن آن‌ها کنیم.