تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772254
شناسه : 3772254
تاریخ :
واکنش جواد نکونام به انتخاب جانشین‌اش/ از سکوتم سوء استفاده کردند اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال در تازه ترین مصاحبه خود به اتفاقات و حاشیه های اخیر واکنش نشان داد اما حاضر نشد در مورد گزینه ای که به عنوان جانشین او در این تیم مطرح شده اظهار نظری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز شنبه و پس از تمرین این تیم در مورد اتفاقات و حاشیه های این روزهای تیمش گفت: سعی کردم امسال سکوت کنم و با عملکرد و کارم بتوانیم تمرکزمان را روی بازی ها بگذاریم اما این سکوت من باعث شد که هواداران بزرگترین ضربه را بخورند. دیدم اگر نخواهم صحبت کنم به استقلال و هوادارانش خیانت کردم.

وی ادامه داد: نکته ای که خیلی مهم است و هواداران باید بدانند این است که من سر منافع استقلال با کسی معامله نمی کنم. سال قبل هم برابر کسانی ایستادم که می خواستند به استقلال لطمه بزنند. هنوز هم تبعات آن ایستادگی را می بینم. با این حال مهم نیست و من در فوتبال کار درست را انجام می دهم.

جواد نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم با چهار بازیکن تمریناتش را شروع کرده است. تیم ما هیچ وقت کامل نبوده است. می گویم بازیکن خارجی را بگیرند ۱۵ روز طول می کشد. بلانکو را تا دو ساعت قبل از بازی نداشتیم. بروید ببینید همین الان ما چند بازیکن داریم. بازیکن نگرفتند که.

وی ادامه داد: کاکوتا و اندوی که دیر اضافه شدن به تیم به چند هفته تمرین نیاز دارند که به شرایط بازی برسند. من به احترام باشگاه سکوت کردم اما یکسری سواستفاده کردند. هرکسی را دوست دارند به عنوان مربی بیاورند. اما بهتر است زنگ بزنند و بگویند آقای نکونام خسته نباشید. ما مدتهاست آقای سمیعی را ندیدیم. البته امروز عکس ایشان را دیدیم که بچه ها فکر می کردند فتوشاپ است اما گفتیم واقعی است.

نکونام با انتقاد از رفتار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ایشان طوری رفتار می کنند که انگار از من طلبکار هستند. فوتبال اصلا اینطور نیست. من با برد و باخت اینطرف و آن طرف نمی شوم. من از این نتایج زیاد دیده ام. ایشان موبایلش را خاموش کرده و جواب نمی دهد. سرپرست تیم نمی داند ایشان کجا هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد فهرست آسیایی این تیم گفت: انگار مشکل داریم که این مسایل در بین آنها گم است.

نکونام در مورد مطرح شدن گزینه جانشینی وی در استقلال گفت: من اصلا در مورد این مسایل صحبت نمی کنم و تنها در مورد استقلال و هوادارانش حرف می زنم.

جواد نکونام در ادامه صحبت هایش به اظهارات آتیلا حجازی اشاره کرد و گفت: ایشان علیه من صحبت کرد. شفاف می گویم که پارسال خودم گفتم ایشان بیاید. ۱۰ هفته با این که روی سکو بود با این حال کنار ما بود. خود آقای سمیعی در دیدار با نساجی گفت ایشان نباید برود نشست هماهنگی. امسال برای این که مجوز بگیرد نشد و من آقای عالمی را معرفی کردم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: داود حقدوست به دروغ اطلاعات دادند. یکسری مسایل را از سکوت من سوء استفاده کردند. مهدی هاشمی نسب بزرگ من است و رفت و آمد خانوادگی داریم. آقای سمیعی مگر شما با مهدی دست ندادید و توافق نکردید سر یک مبلغی. بعد دوباره غیب شدید و بعد یکی را فرستادید جلوی هاشمی نسب نشست که اسمش را نمی دانست و برای تنظم قرارداد پرسیده بود اسم شما؟

وی ادامه داد: ایشان را از قصد فرستاده بودید که بی احترامی کند یا این که کسی رو فرستادید که چیزی سر در نیاورد. بعد مهدی هاشمی نسب آمد علیه من صحبت کرد. فرشید سمیعی این کارها را کرد اما علیه من صحبت شد. 

نکونام در مورد قرارداد مهرداد محمدی گفت: دو روز است این بازیکن در تمرین نیامده است. چرا قراردادش ثبت نمی شود. به مربی بدنساز هم گفته اند که نصف مبلغ پارسال را می دهیم. اما ایشان می رود دروغ می گوید در رسانه ها. با مربی ای که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده است اینطور رفتار می کنند. بیایند حرف بزنند و هر جای حرف های من دروغ است بگویند. 

وی افزود: سمیعی بلد است که چطور ما را معطل کند. در مورد بازیکنی هم که هلدینگ معرفی کرده است من اجازه نمی دهم در استقلال بازی کند. باشگاه باید در این مورد صحبت کند. اینها از سکوت من سوء استفاده کردند اما اینطور نیست. من خط قرمز خودم را دارم. من اجازه نمی دهم که آنها بخواهند بازیکنان من را تایید کنند یا خودم را تایید کنند. اگر این اتفاق بیفتد روز آخر مربیگری من است. زمان این بچه بازی ها در فوتبال تمام شده است. 

وی در جواب این سوال که چرا برخلاف سال گذشته قول قهرمانی دادید گفت: من با این که با چهار بازیکن کارم را شروع کردم اما می دانستم این تیم می تواند قهرمان شود اما الان می گویم تیمی را برای ما درست کرده اند که تیم شرایط و جو خوبی ندارد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدارهای پیش روی این تیم در لیگ نخبگان آسیا گفت: آقایان بیایند جواب بدهند . بازیکنان از رفتار مدیریت و هلدینگ عصبانی هستند. مگر می شود در فضای مجازی فوتبال را اداره کرد. ایشان فقط در این فضا کار می کنند. آقای سمیعی بیاید به مردم بگوید چرا بلانکو را چرا ثبت نکردند. ولی رفتند اولین نفر قرارداد بازیکن بی کیفیت خودشان را ثبت کردند. 

وی ادامه داد: یامگا بازیکن بسیار خوب و یک جنتلمن واقعی است اما بعد از آن اتفاق کیفیت لازم را نداشت و نمی توانستم او را حفظ کنم. با این حال من حاضر بازیکن خارجی مد نظر هلدینگ برود و یامگا بیاید. خیلی حرف ها و صحبت ها هست که نگفته اما از این به بعد همه رو می گویم. 

ادامه دارد...