تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772246
شناسه : 3772246
تاریخ :
استاندار تهران موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک را تبریک گفت اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران موفقیت ورزشکاران این استان در پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فخاری، استاندار تهران موفقیت ورزشکاران این استان در پارالمپیک پاریس و کسب مدال طلا پاراوزنه برداری روح اله رستمی، مدال نقره پارا دوومیدانی پرستو حبیبی، مدال برنز پاراتیروکمان محمدرضا عرب عامری و تلاش صادق بیگدلی والیبال و حمیدرضا عباسی در کسب طلا تیم والیبال نشسته را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا

روح‌الله رستمی، پرستو حبیبی، محمدرضا عرب عامری، صادق بیگدلی و حمیدرضا عباسی عزیز، از تلاش غیرتمندانه شما در عرصه رقابتی پارالمپیک تشکر می‌کنم.

شما نمادی از توانمندی فرزندان سربلند ایران زمین و استان تهران هستید، تلاش، همت و پشتکار جانانه تان را ارج می نهم و کسب این مدال‌ها را به شما و مردم عزیز ایران و استان تهران تبریک می گویم و امیدوارم با حمایت بیش از پیش وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر نهادهای ورزشی شاهد موفقیت‌های روزافزون شما و دیگر فرزندان این استان در آینده و اعتلای پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان باشیم..‌»