تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3772233
شناسه : 3772233
تاریخ :
جواد نکونام: سکوتم باعث خیانت به استقلال و هوادارانش می شود اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال در تازه ترین مصاحبه خود به اتفاقات و حاشیه های اخیر واکنش نشان داد اما حاضر نشد در مورد گزینه ای که به عنوان جانشین او در این تیم مطرح شده اظهار نظری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز شنبه و پس از تمرین این تیم در مورد اتفاقات و حاشیه های این روزهای تیمش گفت: سعی کردم امسال سکوت کنم و با عملکرد و کارم بتوانیم تمرکزمان را روی بازی ها بگذاریم اما این سکوت من باعث شد که هواداران بزرگترین ضربه را بخورند. دیدم اگر نخواهم صحبت کنم به استقلال و هوادارانش خیانت کردم.

وی ادامه داد: نکته ای که خیلی مهم است و هواداران باید بدانند این است که من سر منافع استقلال با کسی معامله نمی کنم. سال قبل هم برابر کسانی ایستادم که می خواستند به استقلال لطمه بزنند. هنوز هم تبعات آن ایستادگی را می بینم. با این حال مهم نیست و من در فوتبال کار درست را انجام می دهم.

جواد نکونام در ادامه خاطرنشان کرد: این تیم با چهار بازیکن تمریناتش را شروع کرده است. تیم ما هیچ وقت کامل نبوده است. می گویم بازیکن خارجی را بگیرند 15 روز طول می کشد. بلانکو را تا دو ساعت قبل از بازی نداشتیم. بروید ببینید همین الان ما چند بازیکن داریم. بازیکن نگرفتند که.

وی ادامه داد: کاکوتا و اندوی که دیر اضافه شدن به تیم به چند هفته تمرین نیاز دارند که به شرایط بازی برسند. من به احترام باشگاه سکوت کردم اما یکسری سواستفاده کردند. هرکسی را دوست دارند به عنوان مربی بیاورند. اما بهتر است زنگ بزنند و بگویند آقای نکونام خسته نباشید. ما مدتهاست آقای سمیعی را ندیدیم. البته امروز عکس ایشان را دیدیم که بچه ها فکر می کردند فتوشاپ است اما گفتیم واقعی است.

نکونام با انتقاد از رفتار مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ایشان طوری رفتار می کنند که انگار از من طلبکار هستند. فوتبال اصلا اینطور نیست. من با برد و باخت اینطرف و آن طرف نمی شوم. من از این نتایج زیاد دیده ام. ایشان موبایلش را خاموش کرده و جواب نمی دهد. سرپرست تیم نمی داند ایشان کجا هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد فهرست آسیایی این تیم گفت: انگار مشکل داریم که این مسایل در بین آنها گم است.

نکونام در مورد مطرح شدن گزینه جانشینی وی در استقلال گفت: من اصلا در مورد این مسایل صحبت نمی کنم و تنها در مورد استقلال و هوادارانش حرف می زنم.

ادامه دارد...