تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772231
شناسه : 3772231
تاریخ :
دفاع مقدس الگوی کار جهادی است اقتصاد ایران: ساری-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، دفاع مقدس را الگوی کار جهادی، مجاهدت و اخلاص برشمرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی شامگاه شنبه در نشست قا مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر جلسات، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تشکیل شد و کارگروه‌ها نیز جلسات را برگزار کردند، اظهار داشت: دفاع مقدس الگوی جهاد، مجاهدت، کار جهادی و مخلصانه است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هرگاه الگوی یک کار جهادی را می‌خواهد تبیین کند از دفاع مقدس یاد می‌کند، افزود: در هفته دفاع مقدس وظیفه داریم برای مردم و کسانی که پای انقلاب و دفاع مقدس ایستاده‌اند و با وحدت، پیروی از ولایت فقیه و ایمان و توکل به خدا پیروزی‌های بزرگ را به دست آوردند را یادآوری کنیم.

این مسئول بر بزرگداشت دفاع مقدس در جامعه هدف تأمین اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایجاد فضای پر معنویت، روحانی و معنوی در هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: همچنین برنامه‌های گرامی‌داشت، محافل خاطره‌گویی، مسابقات، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دفاع مقدس موجب انتقال و نشر ارزش‌ها به نسل امروز و آینده می‌شود و در ارتقای فرهنگ مردم بی‌تاثیر نیست بر روایت و تبیین خاطرات حماسه و ایثار رزمندگان دفاع مقدس برای نسل امروز تأکید کرد.

سرهنگ سلامی بر جانمایی نماد نقش دستگاه‌های نظام سلامت در دوران دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس مازندران، ثبت برنامه‌های دفاع مقدس در سامانه جامع دفاع مقدس، همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت و آموزش علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت تأکید کرد.