تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772225
شناسه : 3772225
تاریخ :
برنامه ریزی برای آبرسانی به ۲۰ هزار واحد مسکن ملی در ایلام اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل آبفای استان ایلام از برنامه ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات آب و فاضلاب به بیش از ۲۰ هزار واحد از پروژه‌های ملی مسکن در استان ایلام خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمهیدات و اقدامات لازم برای تامین آب شرب مورد نیاز و همچنین ارائه خدمات فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر ایلام و همه شهرستان‌های ۱۲ گانه استان اندیشیده شده و عملیات آبرسانی و خدمات فاضلاب، مطابق برنامه زمان‌بندی احداث واحدها انجام خواهد شد.
وی گفت: اجرای طرح آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان ایلام در مجموع حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محمدی افزود اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه‌های مسکن ملی در دو حوزه آبرسانی و ایجاد شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب، اجرای انشعابات آب و فاضلاب شامل اجرای خطوط انتقال با انواع لوله در سایز و احجام مختلف به طول تقریبی ۲۵۰۰۰ متر، در چند مورد نیز ساخت مخازن است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: تاکنون برای این پروژها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از دو محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شرکت تخصیص داده شده.
محمدی افزود: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهای مالی تلاش خواهیم کرد در ارائه خدمات آبرسانی و فاضلاب به واحدهای نهضت ملی مسکن در استان وقفه ایجاد نشود و طبق جدول زمانی انجام صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: استفاده از آب با کیفیت و بهره مندی از خدمات فاضلاب حق شهروندان است و تلاش می‌شود تعهدات ما به پروژه‌های مسکن مای در استان به موقع اجرا شود.