تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772212
شناسه : 3772212
تاریخ :
کار برای مردم اولویت دستگاه‌های اجرایی استان سمنان است اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان، کار برای مردم را از اولویت دستگاه‌های اجرایی استان بر شمرد و گفت: به واسطه همین امر، اقدامات خوبی برای استان شکل خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان سمنان «آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر» به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان بابیان اینکه اقدامات خوب استان را مدیون کار تیمی مسئولان و دست اندار کاران و نه یک اقدام انفرادی هستیم، ابراز داشت: از این رو رتبه‌ها و موفقیت‌های شاخص برای استان سمنان کسب شده است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت چهاردهم نیز کرامت و عزت افراد و رضایتمندی است، افزود: انتظار می‌رود مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان کار برای مردم را در اولویت قرار دهند.

استاندار سمنان بابیان اینکه استان سمنان در رشد اقتصادی رتبه سوم را به خود اختصاص داد، ابراز داشت: در حوزه واحدهای راکد بیش از ۲۱۸ واحد صد درصد راکد را راه اندازی و در حوزه صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی اتفاقات بسیار مبارکی رقم خورد.

هاشمی تصریح کرد: سمنان اولین استان در ایجاد اشتغال و جز استان‌های موفق در سطح کشور است.

وی افزود: در حوزه نهضت ملی مسکن نیز با ۲۱ هزار واحد مسکونی در حال ساخت، رتبه‌های برتر کشور متعلق به استان سمنان شد که این تلاش شایان تقدیر است.