تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772175
شناسه : 3772175
تاریخ :
خدمات حوزه سلامت در استان بوشهر ارتقا می‌یابد اقتصاد ایران: بوشهر-رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: افق و نگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهردر حال و آینده افقی متعالی خواهد بود و امید داریم خدمات بهداشت و درمان روزبه‌روز ارتقا یافته و به سطح عالیه‌ برسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده بعد از ظهر شنبه در حاشیه آئین بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که توفیق ارائه خدمات شایسته‌ای را به مردم شریف استان بوشهر در کنار همکارانمان در حوزه‌های مختلف سلامت داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اقدامات شاخص دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در دولت سیزدهم بخش زیادی از تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بهسازی و نوسازی شد و یا تجهیزات جدید خریداری شد.

ملکی زاده با بیان اینکه در حوزه تخت‌ها و بخش‌های بیمارستانی توسعه کمی و کیفی عالی صورت گرفته است افزود: با بهره‌برداری از تخت‌های بیمارستانی در حال ساخت که شامل بیمارستان جانشین فاطمه الزهرا (س)، بیمارستان اعصاب و روان، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان و بیمارستان عسلویه شاهد ارتقای تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر خواهیم بود به‌گونه‌ای که به نرم کشوری نزدیک می‌شویم.

خدمات حوزه سلامت در استان بوشهر ارتقا می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به حوزه عمرانی و ساخت‌وسازهای حوزه بهداشت گفت: تعداد زیادی پایگاه بهداشت، خانه بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

ملکی زاده با اشاره به حوزه اورژانس اضافه کرد: افزایش نیروهای اورژانس در استان بوشهر را شاهد هستیم و همچنین و تعدادی پایگاه اورژانس در دولت سیزدهم به ناوگان خدمتی اورژانس استان بوشهر اضافه‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به حوزه استخدام نیروی انسانی اظهار داشت: نزدیک به ۴۰۰ نفر در مدت سه سال گذشته به استخدام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درآمده‌اند و همچنین سالانه تعداد زیادی نیروی متخصص در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف برای شهرستان‌های استان بوشهر جذب می‌شوند و به ارائه خدمت مشغول هستند.