تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3772164
شناسه : 3772164
تاریخ :
تداوم حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ زخمی‌شدن ۲ نیروی امدادی اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن نیروهای امدادی در جنوب لبنان ۲ نفر از آنان را زخمی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان همچنان ادامه دارد.

مرکز فوریت‌های پزشکی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی در نتیجه حمله هوایی «اسرائیل» به شهرک «قبریخا» گروهی از نیروهای پدافند غیرعامل و سازمان بهداشت برای اطفای حریق به محل آتش‌سوزی روانه شدند، اما دشمن اسرائیلی عامدانه مناطق پیرامونی این محل را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در نتیجه این حمله، خودرو امدادی از مسیر منحرف شد و ۲ تَن از نیروهای امدادی زخمی شدند که یکی از این افراد دچار شکستگی شدید و نیازمند عمل جراحی فوری شد.

مرکز فوریت‌های پزشکی لبنان در این بیانیه بر ابراز انزجار شدید نسبت به پافشاری رژیم صهیونیستی بر حمله به نیروهای امدادی لبنانی تاکید کرد و این اقدام صهیونیست‌ها را شدیداً محکوم نمود.

از سوی دیگر بر اساس گزارش النشره نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کونین» و «عیناتا» در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

شهرک «رب ثلاثین» در جنوب لبنان و مناطق پیرامونی آن نیز هدف حملات توپخانه‌ای سنگین ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین نیز از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان خبر داد.

خبرنگار النشره نیز گزارش داد که صداهای انفجاری که در «البقاع» شنیده شده ناشی از شکستن دیوار صوتی از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.