تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3772152
شناسه : 3772152
تاریخ :
گاریدو، ستاره استقلالی را نمی‌خواهد اقتصاد ایران: در حالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات با سعید مهری هافبک سابق استقلال را برای جذب وی دنبال می‌کنند، سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان اطلاعی از این موضوع نداشته و حاضر به خارج کردن نام سینا اسدبیگی از فهرست تیمش برای جذب مهری نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری برنا: اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است. حتی اعلام شد باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با این بازیکن است که این موضوع با واکنش منفی هواداران پرسپولیس همراه شد.

با توجه به وضعیت فهرست بزرگسالان سرخ‌پوشان و همچنین بازگشت میلاد سرلک، پرسپولیس برای جذب مهدی باید یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج می‌کرد. از همین رو اعلام شد سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان، سینا اسدبیگی هافبک ۲۷ ساله خود را در لیست مازاد قرار داده و اعتقادی به این بازیکن ندارد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مهری هافبک سابق استقلال گزینه مورد نظر گاریدو نیست بلکه باشگاه بدون نظر این مربی خواهان جذب این بازیکن است و از همین‌رو، مسئولان باشگاه اسدبیگی را در لیست مازاد قرار دهد و از وی خواسته‌اند راهی نساجی شده، تا جا برای جذب سعید مهری باز شود.

بر این اساس، اسدبیگی پس از اینکه در صفحه شخصی خود اعلام کرد قصد جدایی ندارد، در حاشیه‌ تمرینات پرسپولیس در این خصوص با گاریدو گفت‌وگو داشت که این مربی اعلام کرد وی را برای این فصل می‌خواهد و قرار گرفتن اسدبیگی از طرف او در لیست مازاد سرخ‌پوشان صحت ندارد.

با این حال به‌نظر می‌رسد پورسه جدایی اسدبیگی و جذب مهری، منتفی شده است.