تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3772149
شناسه : 3772149
تاریخ :
ردمی مکس معرفی شد؛ تلویزیون ۸۵ اینچی و ۱۲۰ هرتزی شیائومی با قیمت کمتر از ۷۰۰ دلار اقتصاد ایران: شیائومی مدل ۸۵ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ را با پشتیبانی از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ویژگی‌های هوشمند معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی پس از معرفی نسخه‌ی ۱۰۰ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳)، حالا مدل ۸۵ اینچی این محصول را نیز برای بازار چین معرفی کرد. قیمت تلویزیون هوشمند غول‌پیکر ردمی هم‌اکنون کمتر از ۷۰۰ دلار (حدود ۶۶۲ دلار آمریکا) است.

مدل ۸۵ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در حالت گیمینگ بهره می‌برد. این محصول از رمزگشایی‌ 4K HDR و فناوری MEMC با نرخ ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش وضوح تصویر و کاهش تاری حرکت می‌شود.

صفحه‌نمایش ردمی مکس ۸۵ اینچی ۲۰۲۵ برای دستیابی به دقتی رنگ بسیار زیاد، به‌صورت کارخانه‌ای کالیبره شده است. این یعنی نمایش محتوا در تلویزیون مذکور با پشتیبانی از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ، بسیار زنده و واقع‌گرایانه خواهد بود. زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه‌ای نیز تضمین می‌کند که کیفیت تصویر از زوایای مختلف، ثابت و بدون افت کیفیت باقی بماند.

تلویزیون ۸۵ اینچی ردمی مکس ۲۰۲۵
Redmi

طبق اطلاعات اکانت ویبو ردمی، قلب تپنده‌ی تلویزیون هوشمند ردمی مکس ۲۰۲۵ پردازنده‌ی چهارهسته‌ای است که ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. این ترکیب سخت‌افزاری توانایی کافی برای دانلود اپلیکیشن‌ها و کارهای چندوظیفگی را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های مهم مدل ۸۵ اینچی ردمی مکس ۲۰۲۵ می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶ اشاره کرد که سرعت اینترنت بیشتر و تأخیر کمتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین، ریموت کنترل این تلویزیون از بلوتوث و NFC برای اشتراک‌گذاری سریع محتوا ازطریق گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند.

مقالات مرتبط:
  • تلویزیون QLED شیائومی با طراحی بدون حاشیه و اسپیکرهای ۳۰ واتی معرفی شد؛ شروع قیمت از ۴۱۶ دلار
  • تلویزیون ۲۰۲۵ پیشرفته شیائومی با پنل ۱۴۴ هرتز از راه رسید

تلویزیون هوشمند ردمی مکس رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام HyperOS را اجرا می‌کند و دستیار صوتی Xiao Ai را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این یعنی امکان کنترل پخش محتوا و مدیریت دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند و برقراری ارتباط صوتی برای انجام کارهایی مثل جست‌وجو و تنظیم صدا و بررسی آب‌وهوا بدون‌ نیاز به استفاده از ریموت کنترل وجود خواهد داشت.

تلویزیون شیائومی مدل ردمی مکس ۲۰۲۵ از دو اسپیکر استریو ۱۰ واتی بهره می‌برد که تجربه‌ی صوتی فراگیری را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از رمزگشایی صدای DTS نیز به بهبود کیفیت صوتی این محصول کمک می‌کند. تلویزیون مذکور از فریم فلزی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۸ درصد بهره می‌برد که ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده است. این دستگاه از دو درگاه HDMI و دو پورت USB و درگاه اترنت بهره می‌برد و از بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند.