تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3772134
شناسه : 3772134
تاریخ :
موشک‌باران مقر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله لبنان اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقر اطلاعات رژیم صهیونیستی در پایگاه صهیونیستی «میشار» را موشک‌باران کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک فرون، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ مقر اطلاعات مرکزی در پایگاه میشار را با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۴۵ بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع مسکاف عام را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند. در نتیجه این حمله این تجهیزات جاسوسی منهدم شدند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «الراهب» نیز در ساعت ۲:۲۰ بعدازظهر امروز به وقت محلی از سوی حزب‌الله لبنان هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

همچنین رزمندگان حزب‌الله لبنان، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «منوت» با تسلیحات موشکی هدف قرار دادند.

بنابراین شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.