تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772111
شناسه : 3772111
تاریخ :
مرگ سرنشین بر اثر بی احتیاطی راننده سواری تیبا در لاهیجان اقتصاد ایران: رشت - سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بی احتیاطی راننده سواری تیبا در شهرستان لاهیجان منجر به فوت سرنشین خودرو شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فتح الله نصیریان در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در شهرستان لاهیجان، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی تیبا به علت تخطی از سرعت مجاز و عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلی پارک شده در کنار خیابان برخورد نموده است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه سرنشین خودرو که یک زن ۲۱ ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده در صحنه فوت کرد، ادامه داد: راننده خودرو جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ نصیریان با تاکید بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و اینکه رانندگان وسایل نقلیه می‌بایست توجه کامل به جلو داشته تا در زمان و مکان لازم، نسبت به واکنش و پیشگیری از حادثه اقدام کنند به رانندگان توصیه کرد در زمان بارندگی و لغزندگی سطح معابر، با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو از بروز حوادث پیشگیری نمایند.