تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772085
شناسه : 3772085
تاریخ :
پیدا شدن جسد کودک ۳ ساله در رودخانه دز اقتصاد ایران: اهواز - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: جسد کودک غرق شده در رودخانه دز کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بهشتی‌فرد ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز هفدهم شهریور والدین جوانی به یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مراجعه کردند و خبر مفقود شدن پسربچه ساله خود در رودخانه دز را گزارش دادند.

وی افزود: اکیپ امداد و نجات ایستگاه ساحلی بلافاصله اقدام به گشت‌زنی در کانال آب پارک ولی عصر کرد و با روشن شدن هوا و ملحق شدن اکیپ‌های غواصی و امداد و نجات ایستگاه‌های شماره ۱ و ۳ و پس از جست‌وجوی یک ساعته موفق به کشف جسد این کودک خردسال شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: پس احیای قلبی این کودک توسط آتش‌نشانان و اقدامات بالینی توسط عوامل اورژانس، او به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات مؤثر نبود و مرگ این کودک خردسال رقم خورد.

بهشتی‌فرد تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم در مراقبت از کودکان خردسال که درکی از خطرات پیرامون خود ندارند بیش از پیش کوشا باشند تا شاهد صحنه‌های غمبار این چنینی نباشیم.