تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3772083
شناسه : 3772083
تاریخ :
ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار شد اقتصاد ایران: کرج- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش البرز از برگزاری ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا الماسی از برگزاری ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی این استان خبر داد.

وی گفت: ششمین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور به میزبانی قطب کشوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور مستقر در پژوهش سرای دانش آموزی ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج برگزار شد.

الماسی افزود: ۱۴۸۸ اثر از کل کشور به ۳۲ پژوهش سرای قطب استانی به عنوان دبیرخانه ارسال و پس از داوری قطب‌های استانی، ۵۷۱ اثر به عنوان برگزیده استانی در پنج گرایش انجمن علمی پژوهشی، تولید محتوا، جام ملی سلول‌های بنیادی، مقاله علمی پژوهشی و کارآفرینی دانش بنیان به قطب کشوری ارسال شدند.

وی ادامه داد: پس از داوری و بررسی غیر حضوری طرح‌ها، ۱۲۰ اثر موفق به کسب بالاترین امتیاز و ورود به مرحله دوم داوری و دفاع بر خط شدند که نتایج نهایی در پایان شهریور ماه توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌گردد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز اظهار کرد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت و رقابتی بسیار سخت اما دلنشین میان شرکت کنندگان صورت گرفت؛ جذاب‌ترین گرایش این دوره، جام ملی سلول‌های بنیادی بود که شامل مناظره علمی و پرسش و پاسخ میان تیم‌های شرکت کننده است و بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.